Emmis vardag


Stor tjejen…
31 maj, 2012, 14:19
Filed under: Bilder, Felicia, Vardagsliv

image

Nu är inte min stora bebis något dagisbarn längre, nu har hon gjort sin sista dag på dagis och har där med sommarlov till 22augusti då lekis/6-års börjar, tänk vad tiden går snabbt, tycker inte det var länge sen jag skjussade henne i barnvagnen överallt, men hon har utvecklats nå otroligt på dagis och blivit en helt underbar och unik prinsessa som jag är så stolt över att hon är min för alltid… När hon kom till världen började mitt liv, är inte hel utan henne, jag älskar dig min vackra dotter, nu och för alltid…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

