Emmis vardag


2:a juni…
2 juni, 2012, 22:49
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Shopping, Vardagsliv

Idag på fm kom lille syster in till stan, så då plockade hon upp mig och vi åkte på stan, mina barn fick en massa fina kläder av sin super snälla moster, det var alldeles för mycket, men såå tacksamt, super tack syrran… Sen köpte hon även en symaskin, behöver jah säga att jag är avis?! Men har inte råd med den nu även fast det är halva priset på den tyvärr… 😦 Men efter stan för vi hem till mig och åt lunch innan syrran drog vidare och vi åkte ner på lekis/6-års och hälsade på på öppet hus, sen drog vi vidare till Delsbo och plockade upp syrran innan vi för till Bricka loppisen, gjorde lite fynd, men det var mest krims krams… 🙂

image

Felicia fick denna tröja av syrran, så nu kan hon heja fram Sverige i fotbolls vm även fast inte vi tittar just nå på fotboll… 🙂

image

Vi svängde förbi stugan på vägen tillbaka till Sara och då höll mamma på med det sista på tröjan, visst vart den sjukt fin?! Jag är tok nöjd iaf… 🙂

image

Felicia och Sara gjorde sockervadd också, filmade också, men det kommer imorrn eller nå… 🙂

image

Casper fick ligga naken och lufta sig hos Sara framför kaminen där det var varmt och skönt… 🙂 Jag och älsklingen kom nyss hem med Casper, Felicia vart kvar där så henne skall jag hämta imorrn… 🙂 Nu skall jag sova… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

