Emmis vardag


Lördag…
9 juni, 2012, 22:29
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, GBP, Grannar, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Som jag skrev i förra inlägget så anlände ytterligare en prins till gatan, så mysigt… Våran dag har varit helt underbar, fått tillbringa den med min underbara lilla familj, på fm åkte vi ner på stan, var in på Albins och köpte ”solgardin” till Caspers vagnen, fick även nya hjul till den, men det måste vara nå fel på chassit, för dom är fortfarande vinn… 😦 Men sen tog vi en lunch på stan innan vi gick till tivolit till Felicias stora förtjusning, hon åkte karuseller och köpte en rem och ballong och var nöjd, Casper gjorde det han är bäst på och sov sig igenom det hela… 🙂

image

image

image

image

image

Efter tivolit så for vi hem för att göra mat, prinsen min fortsatte sova gott medans Felicia gick över till grannen och lekte… 🙂

image

Efter maten drog vi iväg med Mia och Lina till Ullsätter för att flyga drake och sparka boll, men blåste för dåligt för draken så vart mest bollsparkande, Casper var vaken bra länge i vagnen, men så nöjd med sin tillvaro…

image

image

Sen när vi kom hem fick båda barnen lägga sig och dom somnade rätt fort båda två, såå skönt, för då har jag och älsklingen haft lite soffmys framför tvn och tog en dusch tillsammans, nu tar vi lite kvällsfika innan jag skall lägga mig… Haft en helt fantastisk dag med andra ord med sol och massa frisk luft, såna här dagar får mig att älska min fästman och mina barn lite extra mycket, ni är mitt liv…

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vi fick också nya däck till våran vagn förra helgen. Å de blev inte ett dugg bättre då sa de att de gick inte att få de att gå helt rakt när de bara satt fast på en pig. Men de tycker jag i alla fall är hemskt dåligt. Jag fundera också på chassi men vårar de är rakt med super vinna hjul.

Kommentar av Mia

Jaa, något fel måste det vara, och en vagn för närmare 10 000:- så skall däcken gå rakt, tänker prata med dom på måndag igen… 🙂

Kommentar av emma8513




Kommentera

