Emmis vardag


Söndag…
10 juni, 2012, 22:07
Filed under: Bilder, Grannar, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Idag har jag haft en riktig typ slapp dag, kollat ikapp lite serier, röjt i förrådet, knäppt kort på Caspers kläder som skall till försäljning medans båda mina barn varit hos grannen Siv och Malin, jaa, man har hunnit med lite allt möjligt… Avrundade dagen med att gå ner till ICA med grannen och handla lite och då såg jag denna skylt, kunde inte hålla mig för skratt, jag förstår ju att dom syftar på jordgubbar, men var lite roligt tyckte jag… 🙂 Jag och Mia gick och skämtade en massa om att ICA snart skulle bli anmäld till diskrimineringen ombuds mannen då det verkligen stod svenka gubbbar… 🙂 Haha, skämt och sido så var det en rolig skylt… Sen avslutades dagen med kvällsfika hos Mia… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

