Emmis vardag


Mitt liv…
11 juni, 2012, 22:51
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, GBP, Grannar, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Mitt liv började när du kom till världen, inget har varit sig likt sen dess, jag älskar dig av hela mitt hjärta, det finns ingen som du min älskade dotter…
Idag vid 13 så var jag på 1års kontrollen för min gbp operation, det gick jätte bra, alla värden var bra och hon tyckte jag såg så frisk ut, sa att jag var en exemplarisk patient… 🙂 Efter mötet så kom kära Sandra på besök, så vi fikade och snackade en massa som vanligt, vips så var klockan mycket och det var dax att äta, men efter maten drog vi med oss grannen och hennes barn för att sparka lite boll, var lite kallt idag så vart inte långvarig, men sen vart det kvällsfika hos dom och vi vart varm igen… 🙂 Tänk vilket underbart liv jag fått, 2st underbara barn med en underbar karl, massa härliga och underbara vänner, tappat 48kg och har fått en massa ny energi, jag skulle inte vilja byta mitt liv mot någon annans, jag är jordens lyckligaste med andra ord…
via PicsArt Photo Studio

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

