Emmis vardag


Lill prinsen…
12 juni, 2012, 22:19
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Grannar, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

Idag uppvaktade vi Lill prinsen på gatan, Sara bjöd på jordgubbar med grädde och glass, mumsigt värre… 🙂 Jag passade ju även på att hålla underverket, vart dock inget kort knäppt på han… 😦 Ebbe blir nog namnet han får bära, men såå vacker… Var ju inte länge sen min prins var liten, men gud så stor han blev nu… 🙂 Jag har visst REDAN glömt hur liten dom är, vad skrämmande det kommer bli när syrran får i juli, för att inte tala om när Sandra får i September… 😦 Min lilla bebis får inte vara minst länge han inte… 🙂 Efter härligt bebismys så hade vi lovat att bjuda grannen Mia på mat, så då vart det middag hos oss, sen hämtade jag buzzador paketet då det ändå började regna, men när jag kom hem så hade det slutat, så då drog jag med mig Mia och hennes barn för lite sommar fotografering, tror det vart ett gäng bra bilder, men här inte kollat dom på datorn än, får bli imorrn det… Men imorrn på förmiddagen skall jag och barnen träffa dom andra härliga mammorna från babyträffen och deras barn i Borgarparken, så det ser jag fram emot… 🙂 Nu blir det nog sängen… Natti natt på er allesammans…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

