Emmis vardag


Söndag…
17 juni, 2012, 22:08
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Idag har det varit en slö fm, tror det beror på det mulna vädret, men sen vid 16 gick vi ut och grillade med grannarna, vart riktigt mysigt, sen undrade jag varför Casper inte ville somna och när jag kollade på klockan förstod jag, han skulle ju ha ätit för en timme sen då, men han var inte missnöjd, bara vaken, min snälla bebis det… 🙂 Sen passade jag på att hålla söta lilla Ebbe en stund, sjukt vad fort man glömmer hur liten dom varit, skiljer exakt 10 veckor på dom, men känns nästan som ett år nu, min lilla bebis har ju blivit såå stor, men fortfarande vackrast så klart… 🙂 Medans jag myste med lilla Ebbe så var Casper i Malins famn, men sen ville hon hålla i lilla Ebbe, så då tog jag Casper och då fick Oskar hålla i han en sväng, visst är dom söta tillsammans… 🙂 Men sen vart det lägg dags för Felicia och jag och Mia gick ner på Ica och handla, så nu håller vi på att baka en tårta som var med i ICAs Buffe tidning, skall bli spännande att se hur den smakar… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

