Emmis vardag


Sommar?!
20 juni, 2012, 20:48
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

Idag på fm så myste jag och Casper lite inne medans Felicia var ute och lekte, sen tog jag en sväng ner på ICA innan lunch, men shit vad med folk… 😦 Sen vart det lunch och efter lunch gick vi ut och var ute till middagen, gick in och åt den, drog även med Sara o h hennes barn på middag, sen gick vi ut igen för lite mer ute bus…

image

En riktigt skön dag med andra ord, jag vill ha fler av dessa lugna härliga dagar, barnen har hittat andra barn att leka med o h grannarna har hjälpts åt att ha koll på dom, så det har varit kanon verkligen, en helt underbar dag och ser som sagt fram emot fler av dessa… 🙂 Vid 18 tog jag in barnen och badade dom, Kari for till jobbet tidigare för att kunna sluta tidigare så han kan kliva upp med oss imorrn och packa innan vi drar till stugan över helgen, kommer inte hem förrän på söndags kväll igen, skönt att få komma hem ifrån en sväng… 🙂 Nu snart skall jag nog natta mig själv också, vart en pärs med massa barn hit och dit ett tag, underbart, kunde inte önskat mig nå mer… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

