Emmis vardag


God morgon…
28 juni, 2012, 07:28
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv

image

image

Idag är verkligen en GOD morgon, Casper somnade vid 20 igår, vid 21 gick jag och la mig för jag var så trött, 5:50 först vill han ha mat, så jag gjorde morgon då, såå skönt att vara utvilad en gång, hade vi inte haft nå för oss idag så hade jag nog valt att somna om tills jag vakna, för Casper kunde ha somnat om han… 🙂 Nu sitter jag och Felicia och äter lite mannagryns gröt till frukost innan vi skall gå ner till Borgarparken och leka med mammagruppen… På den nedersta bilden kan ni se hur mycket min son tycker om TVn, även fast man lägger huvudet emot så att han inte skall kunna se så tittar han ändå… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Det låter ju bra! 🙂 Har varit ute och prov kört den en sväng i dag och än så länge är jag nöjd! 🙂

Kommentar av walle1985




Kommentera

