Emmis vardag


Sommar…
2 juli, 2012, 20:51
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Nöje, Vardagsliv

image

Tror det var ett härligt möte för Felicia, tror hon saknat sin lille bror…

image

En liten plutt på ett dubbel vikt täcke… 🙂

image

Men lill killen var nöjd över att ligga under parasollet, han somnade till och med en sväng där, skönt för mig så jag fick lite sol på min vinter bleka kropp, underbart…

image

Hon har lite svårt att låta bli sin lille bror, men det är ju inte svårt att förstå… 🙂 När vi skulle åka hem blev vi bjuden på mat hos syrran, så stannade till där, men klockan går fort när man har kul, så vi for efter maten typ, när vi kom hem så duscha Felicia och Casper badade, så nu har jag två rena barn… 🙂 Imorrn skall jag på bvc med Casper och han skall få sin första spruta, hoppas han är lik Felicia och inte reagerar just nå på dom mer än när dom sticker då så klart, men att han inte får feber eller så… 🙂 Nu är båda barnen nattade och jag skall hoppa in i duschen… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ja hoppas de går bra. Oftast så blev de inge dålig på första sa de till oss. Joline sov hela eftermiddagen på sin.

Kommentar av Mia




Kommentera

