Emmis vardag


Gårdags kvällen…
15 juli, 2012, 18:16
Filed under: Bilder, Grannar, Nöje

image

image

image

Vart rätt sent igår, tror vi kom in strax före 2, jag kom på att jag skulle prova min gamla overall jag hade innan operationen, och nu fick både jag och Mia plats i den, så man har alltså krympt så mycket som en människa, lite skrämmande måste jag säga… 😦 Men är så glad för att det fått så bra… 🙂

image

Uffe pratade om att vi skulle köpa en trav häst tillsammans, och han frågade många gånger när hästen kom, så vi så det att den står utanför dig imorrn och då är det ju klart att man måste hålla det man lovar, jag tror inte den kommer springa in så mycket pengar, men det var ju en häst iaf… 🙂 Man måste få knäppa sig ibland… 🙂 Summa sumarum av gårdagen så har den varit underbar, tänk att man har så många trevliga och härliga grannar, helt underbart ju, vi kommer ju aldrig kunna flytta här ifrån och lämna dessa härliga grannar, har nog aldrig trivas så mycket på ett ställe som här… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

