Emmis vardag


Rauna zoo…
28 juli, 2012, 19:44
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

Idag for vi till Ranua zoo jag, Kari och barnen… 🙂

image

Felicia undrade om du ville ha detta hjortron mormor… 🙂

image

Liten snygging i vagnen på väg in… 🙂

image

En utter som låg och vila… 🙂 Vi såg nästan alla djuren, inte bäver, hermelin och mårhund, sen tror jag vi såg alla andra, men knäppte kort med systemkameran och det är så seg Internet uppkoppling här, så ni får se bilderna när vi kommer hem… 🙂

image

Jag med mina vackra barn utanför hökarna… 🙂

image

Jag och min vackra familj med parkens maskot Jonas Jääkarhu (isbjörn)…

image

Sen när vi kom hem där ifrån och hade ätit lite så for jag, Antti, Helena och Anneli ut och plockade hjortron, det var såå kul, har aldrig plockat det förut, men fick väll ihop lite drygt en liter själv iaf, mäkta stolt… 🙂 Nu skall jag nog gå och sova snart, Casper tyckte det var morgon 3 inatt, så jag är rätt trött, försökte få han somna om, men gick inte, så 5 gav jag upp och klev upp med han… Jag längtar hem nu då han ligger i sin vagga, jag och älsklingen i våran säng och Felicia i sin, så man får in lite rutiner igen, just nu är det bara flok, blir ju lätt så när det är semester… 🙂 Hoppas ni har det lika bra som vi har, har haft kanon väder nästan hela vistelsen här uppe, så vi skall inte klaga… Men längtar hem till rutiner nu, har tänkt åka så vi kommer hem på tisdag… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

