Emmis vardag


God morgon…
30 juli, 2012, 06:57
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

Här gjorde jag och Casper morgon 4:30, han har blivit riktigt morgon pigg min kille, men fick ju sovmorgon idag mot för de två tidigare mornar då han vaknat 3, hoppas det är något övergående bara säger jag, har ingen lust att börja göra morgon mitt i natten… 😦 Idag skall jag och Helena åka till Tornio och handla lite kläder åt barnen, sen skulle Helena även kolla på en födelsedagspresent till Kari, jag skulle hjälpa henne leta… 🙂 Sen kommer Kari och Felicia och möter upp oss på candy world för lite bus med bästa Mia och Wilma, jaa Sanna är ju säkert också med… 🙂 Sen blir det hem hit och packa sen lägga sig tidigt, för vi åker ju hem sen inatt… 🙂 På bilden äter förresten Casper katrinplommon pure, gick faktiskt i, tänkte det kunde vara bra för hans mage, han som bajsat typ 15 gånger per dag har nu börjat bajsa var tredje dag… 😦

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

