Emmis vardag


Måndag…
31 juli, 2012, 00:30
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

image

image

Igår handlade vi det sista, jag, Casper och Helena åkte in vid halv 9, då åkte vi först på sästö tex, sen tog vi en fika där innan vi for på hålla halli och sedan nicky och nelly som var en barnklädesbutik med röda lappar… 🙂 Men blev bara en tröja till Felicia där ifrån… 🙂 Sen for vi till Candy world där Felicia, Antti och Kari väntade, då gick vi in så Felicia fick leka medans Antti och Helena for och handlade lite mat och åkte hem… Efter många timmars bus så for även vi hem till Karhuvaara, lite tråkigt att skiljas från Mia och Wilma, men håller tummarna att dom tar bilen ner när dom skall till Sandviken i höst så kan dom ju stanna till någon natt hos oss också, ni ser ju ursöta Sanna på bilderna, finns bättre bilder också, men på kameran, så dom får ni när jag kommer hem… 🙂 Men nu skall det bli skönt att komma hem, klockan är 0:30 och jag sitter och äter frukost, inte riktigt klok, jag vet, men det var så varmt och så mycket mygg i husvagnen så varken jag eller Kari kan ändå sova, lika bra att åka då… 🙂


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar