Emmis vardag


Morgon…
2 augusti, 2012, 10:31
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv

image

image

image

Våran älskade son ville faktiskt inte kliva upp förrän 7 idag, det tackar jag för… Så han och jag klev upp, gjorde frukost och han fick kläder på sig och lägga sig med sin syster medans jag fixade mitt te… 🙂 Sen åt jag frukost och gav Casper mat, Felicia vaknade till liv, även Kari, så då gjorde vi frukost åt henne också… 🙂 Sen röjde Kari och Felicia i hennes rum, slängde papper och sånt från hennes lådor, medans bakade jag en sockerkaka med Hallon och blåbär i, den var faktiskt helt oki, men skall prova ytterligare ett annat sätt nästa gång… 🙂 Är ju riktigt kul att mixtra ihop olika… 🙂 Tur man har grannar som offrar sig att äta upp dom… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

