Emmis vardag


Lite mer…
8 augusti, 2012, 22:46
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Kari, Mat, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

Vart en pro touch tränings dress Stl.s…

image

Och en Nike tröja Stl.m också, man får ju vara lite flexibel på stl då det är rea, finns ju kanske inte den man egentligen vill ha, men Felicia fick en ryggsäck och ett par tränings byxor och Kari fick en t-shirt, bara Casper som inte fick något, men då fick han ett par badbyxor/badblöja av mamma istället och Felicia fick en bikini och en tröja av henne… Gulliga underbara mamma…

image

Dom kommer ju bli så vackra mina älskade barn…

image

När jag kom hem från mamma vart det en 4km sväng promenad och lite joggning sen vart det 2min plankan och 2min rövlyft som jag kallar det för, på bilden, samt 10st armhävningar på det, nu jäklar skall jag få fason på denna kropp, taggad som aldrig förr… 🙂 Så nu ligger du illa till Sara, du läre ju få bo på friskis med mig, både gym och pass… 🙂 Nu skall jag duscha och äta lite kvälls fika, imorrn skall jag ju till älskade Sandra och se hur dom har det i sitt nya hus, spännande spännande… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

