Emmis vardag


Dagen…
15 augusti, 2012, 20:55
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

image

Idag var vi ner på 6-års på fm och hälsade på, var inga problem alls, Felicia fann direkt sina vänner från dagis och tyckte det var jätte kul att få träffa dom igen… 🙂 När vi gick där ifrån så tog vi med oss Ingrid hem (Felicias kompis), så vi åt lunch, sen pumpade jag upp och fyllde poolen så badade dom en massa, sen åt vi lite frukt och flickorna fortsatte leka i lekparken medans de andra grannarna fortsatte att bada medans, jag satt i skuggan med Casper…

image

Men nu syns det inte såå stor skillnad på Ebbe och Casper, fast det skiljer ju fortfarande exakt 10v och det kommer ju alltid att vara det, men om ett år tror jag inte att det syns någon skillnad, eller vad tror du Sara? Sen efter Ingrid åk hem så åt vi mat, sen stack jag iväg och träna med mamma, Sara, Mia och Linda, helt underbart medelpass, såå skönt att få köra igenom kroppen, skall ta ett till medelpass imorrn med Mia, sen tror jag att jag går hem och äter för att sen gå ner och köra lite gym med Sara på kvällen, det är ju sååå skönt att träna har jag upptäckt, min nya drog kanske… 🙂 Neä, nu skall jag vara lite social med mamma, skjussade hem henne efter träningen och blev kvar på fika… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

