Emmis vardag


Sommar…
17 augusti, 2012, 22:37
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Tänk att vi fick tillbaka sommaren… 🙂

image

Undra vad som är roligast, gymmet eller fötterna, det är nog hårfint det… 🙂 Igår var jag och barnen ner till syster yster, vi fick med oss nästan 1,5kg Hallon hem och lite rabarber, så nu skall jag göra drottningsylt någon dag och skall nog göra rabarber paj imorrn… 🙂 Idag har jah och barnen varit med grannarna Sara och Kicki på Hörnudde, var sjukt skönt väder, äkta sommar värme, till och med varmt i havet… 🙂 Sen blev det lite mat när vi kom hem och en snabb sväng ner på Ica för att handla fredags mys, så medans älsklingen och Felicia hade fredags mys och Casper sov så tog jag och Sara en promenad på 7,4km, tog oss 53min, sen när jag kommit in så kände jag att jag inte var riktigt nöjd, så joggade 5km på 32min också då… 🙂 Sen vart det dusch med älsklingen innan kvälls fika och nu skall jag lägga mig, Casper tyckte ju det var morgon 5 imorse, så är lite trött idag… 😦 Natti natt fina ni…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

