Emmis vardag


Lördag…
18 augusti, 2012, 19:30
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv

image

Lill prinsen är nu nattad…

image

Hallon och rabarber pajen står i ugnen… 🙂

image

Jag och prinsessan har lite mys i soffan innan pajen är klar… Idag på fm var vi iväg och handlade, först Öb, sen Inter sport för att köpa svettband, råkade även bli ett par träningsbyxor och en tröja, sen var det handling på Ica innan vi for hem och åt lunch, vart våfflor med hemma gjord hallonsylt och blåbärssylt, sen vilade vi en stund innan jag och älsklingen gick ut på 7,4km promenaden med Casper medans Felicia var hos grannen, när vi kom tillbaka så där 62min senare så hjälpte jag Mia att plocka av klädseln på hennes vagn så hon kunde tvätta den, när jag fått av den så tog jag en joggingrunda på 3,7km, det tog 18min, så nu är det bara att försöka bli snabbare och orka mer så blir der bra sen, jag och Sara har tydligen som mål att springa blodomloppet, jag har sagt att 5km möjligen, men hon är inne på milen hon, så bäst man tränar som bara den nu… 🙂 Själv har jag beachen 2014 har jag sagt, så får väll ta blodomloppet som ett delmål då… 🙂 Nu skall jag mysa vidare med min stora bebis innan hon skall gå och sova, också måste vi ju prova pajen också… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

