Emmis vardag


Underbart…
20 augusti, 2012, 23:09
Filed under: Barn, Bebisar, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Idag hämtade vi upp älskade syster yster Malin och hennes två barn för att gå vidare till Borgarparken och tillbringa halva dagen där innan vi lunchade på Radjos dit mamma kom och anslöt oss, sen vart det att kika i lite affärer innan Malin skulle till BVC med Axel och Nils, så vi följde med dom dit innan vi gjorde sällskap hem över vid 16-tiden, vi har haft en underbar dag på språng alltså, när vi kom hem vid 17 så åt vi mat som älsklingen gjort, sen svirade jag om och gick på ett medelpass på friskis med Sara och Mia, var inte taggad för fem öre, men såå skönt nu efteråt, och med Fia som instruktör kan man inte bli något annat än taggad och slutkörd, jag längtar till slutet på terminen och se hur jobbigt man tycker det är då… Kom ju på eller jag kom inte på, Sara kom på åt mig att jag måste vila från träningen på onsdag eftersom Felicia skall på cirkus skratt då, så blir nog en promenad efter jag lämnat henne på 6-års då istället med Casper i vagnen… 🙂 Neä, nu skall jag slänga i kull mig, blir buspalatset imorrn om inte det är strålande sol, men det tvivlar jag på… 🙂 Natti natt alla söta rara…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

