Emmis vardag


Grå dag…
26 augusti, 2012, 21:58
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv

Idag har det varit en riktig grå dag, regnat mest hela dagen, vi hade ju det super trevligt igår ända till typ 1 då vi kröp i säng, sen beslutade Casper sig för att vakna 7, jag var ju inte den piggaste då, men vad gör man, bara att bita ihop… 🙂 Vi åkte från syrran på em, så när vi kom hem gick Kari och la sig och sov så han orkar jobba inatt, medans badade jag barnen och gjorde middag, lagomt tills middagen var klar så vaknade älsklingen, sen efter maten var det min tur att få egentid, Japp, var jympa på g, fast på nå konstigt vis så gillade jag inte passet, gillade musiken och stegen osv, men jag blev liksom inte så där sjukt trött som jag vill bli, kan hända att det var för att det var så många ”steg” byten, så man liksom inte körde slut på sig, imorrn blir det 75min med Elisabeth, skall bli spännande, sen gym på tisdag och pass med Fia på onsdag, och det passet vart jag sjukt trött på sist, så hoppas på det även denna gång… 🙂 *längtar*

image

Ser ni minnen som springer vid vattnet? Felicia och Lars var ut och fiska förresten innan vi for hem och dom fick en jätte stor aborre så Felicia, men visst, det var ju lite storlek på den, men inte såå stor, men kul för henne att få fisk bara… Tack Lars för att du tar hand om mitt barn så bra…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

