Emmis vardag


Torsdag…
30 augusti, 2012, 19:35
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv

Igår så lossnade verkligen cyklandet för Felicia, hon har inte velat cykla på hela sommaren, men igår så skulle hon göra det och tror start och stopp klickade riktigt för henne då, för hon cyklade massvis igår, sen frågade hon om hon inte fick cykla till 6-års idag och vem är jag att säga nej till det…

image

Min stora älskade dotter på väg till 6-års…

image

Min älskade livskamrat, kärleken i mitt liv fyller ju år imorrn, så efter jag hade tränat så duscha jag, sen gjorde jag klart blåbärstårtan som jag påbörjade innan jag gick… 🙂 Nu skall jag natta prinsessan, prinsen sover redan…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

