Emmis vardag


Soulmate.
31 augusti, 2012, 21:39
Filed under: Barn, Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

image

Idag fyller min älskade livskamrat år, mitt liv kommer för alltid att ha en mening så länge du och våra barn finnns vid min sida, tillsammans är vi starka älskling… Jag började dagen klockan 7 då Casper ville ha lite mat, efter han fått tutt klädde jag på mig ocj stack ut och sprang 3,6km tror jag det blev på 25min, sen in i duschen och börja dagens bestyr med frukost, påklädning, och sånt… När vi var klara for vi till Idenor och hade mamma träff med dom kära mammorna Ulrika, Sophia, Inez och Anette, tyvärr så kunde inte Mona då hon blivit dålig, men vi hade det skoj ändå, sen for vi hem och åt lunch och uppvaktade världens bästa sambo och pappa på sin födelsedag, vi älskar dig av hela våra hjärtan…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

