Emmis vardag


Underbart…
1 september, 2012, 20:53
Filed under: Bilder, Familj, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv

image

Jag har haft söndag i huvudet hela dagen hela dagen idag, hade lördag igår också… 🙂 Jag började dagen med att köra ett pass på friskis 10-11, sen hem åt lunch, än gick jag och min underbara familj ner till min syster och hennes gulliga familj, sen gick vi en promenad i det värdelösa vädret, Felicia cyklade, min stora tjej älskar att cykla nu lagomt tills det blir höst och man snart skall ställa in den… 🙂 Sen var vi och kolla på en ny lägenhet, den var sååå fin, för fin för att tacka nej, så vi får se om vi får den, fast jag vill ju egentligen inte flytta ifrån våra underbara grannar, men vi behöver ju egentligen ett rum till så småningom och denna lägenhet var väldigt fin, så håller tummarna nu… 🙂 Isåfall får barnen dela sovrum så länge och ha rummet uppe som lekrum… 🙂 Nu har vi lite mys jag och älsklingen medans barnen sover… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

