Emmis vardag


Underbara dag…
3 september, 2012, 19:48
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Nöje, Träning, Vardagsliv


image

Idag efter jag lämnade Felicia på 6-års så gick jag ner till syrran o h myste med mosters prinsarna, sen gick vi ner på stan, tog en fika på mulle meck medans Nils lekte lite, sen kollade jag på andra bilstolen åt Casper på Albins innan vi lunchade på stan… Efter lunchen skulle vi ta bussen hem, men tog en snabbis på Kapp Ahl först, Nils vart kär i en tröja där och då kunde inte moster låta bli att betala… 🙂 Sen när vi skulle hoppa på bussen så fick vi bara plats med en barnvagn till då det redan stod en barnvagn och en rullator där, så jag måsta ju ta den för att hinna hämta Felicia, så Malin skulle ta nästa, trodde då att Nils skulle vägra åka med mig, men icke, han följde med mig så snällt och hämtade Felicia, sen gick vi hem till dom och fika medans Nils sov middag, sen bjöd vi dom på mat, så vi har haft en riktigt härlig och underbar dag idag med min älskade stora syster och jag blir såå glad när Nils inte är livrädd för mig som han brukar… 🙂 På em idag så började jag få ont i halsen, så beslutade mig för att skippa träningen idag tyvärr, men tänkte att jag kanske skulle orka med ankarluffen imorrn, men tror jag får gå bara, för har febervärk nu på kvällen… 😦 Får väll se hur det är imorrn… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

