Emmis vardag


Torsdag…
6 september, 2012, 20:03
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Idag har jag varit trött till tusen då min älskade gulliga lilla son son brukar sova 18,19-6,7 utan att vakna har vaknat såå många gånger för att sedan tycka att det är morgon 5!!! INTE OK!!! Han brukar sen alltid sova 8-9, men inte idag, ville inte somna utan bara grina, när han sen äntligen somnade på våran morgon promenad med Mia och Joline så vaknar han under promenaden med ett gall skrik, sen när vi kom till Mia så fick han lite tutt innan vi fikade, sen när jag skulle byta blöja på han så har han skit ända upp på ryggen… 😦 Man blir såå trött när dessa dagar kommer, tur det är väldigt sällan de kommer… 🙂

image

Söta Joline… 🙂

image

Klart man skall åka Emmaljunga, finns ju inge bättre vagnar… 🙂 På em fortsatte min sons missnöjdhet… 😦 Men jag var iväg och hämta paket, så nu har jag nya tränings skor, underbart, bara längtar tills jag kan träna nu… 🙂 I helgen blir det marknaden, så tror nästan jag försöker vila upp mig tills på måndag och kör gärnet då igen istället… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

