Emmis vardag


Sjuk…
14 september, 2012, 17:03
Filed under: Bilder, Vardagsliv

image

Nu, så där nästan en hel stor kopp med te senare så börjar jag återfå värmen, har tagit tabletter också visserligen för typ 40min sen, så kan ju vara dom också… Jo men precis, har gått och fått feber, lagomt till helgen och allt, var sjukt trött imorse och hade träningsvärk och började få huvud ärk, misstänkte då att det var migrän bara då jag sovit så dåligt i natt, men sen när jag kom hem så slängde jag mig i säng och sov en stund för att bota huvudvärken tänkte jag… När jag vaknar fryser jag som bara den, känner mig inte febrig, men då jag frös så mycket så kollade jag tempen, mycket riktigt, 38,5, jag som brukar ha 35,7 annars, känner mig rätt låg… 😦 Men nu skall jag äta lite mat och hoppas jag blir piggare av det… 🙂 Ha en trevlig helg ni andra istället då… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

