Emmis vardag


Vaken?!
19 september, 2012, 19:04
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

Här är vi vaken före tuppen på morgon, så vi får se soluppgången varje morgon… Jaa, det är ju INTE själv valt utan det är Casper så fått dille på att vakna mitt i natten och tro att det är morgon, tyckte det var jobbigt igår då han ville göra morgon 3:20, men inatt som var så tyckte han det var morgon 1:20, tro inte jag hade lite migrän när jag vaknade, för det var MYCKET… Igår var jag med syster yster och hennes två prinsar på stan, skulle kolla om knappen kommit till min vagn, men icke, så jag får väll vara på dom igen… 🙂 Sen hände inte så mycket mer roligt, var ett par och tittade på lägenheten våran… Idag har jag varit med kära kusin Mia på fm, sen gick jag hem för att äta lunch och tänkte vila, men ICKE att jag fick det, fick en hysterisk son istället som var övertrött då han vaknat av något ute efter 30mim, han brukar då sova 2timmar… 😦 Men lyckas få han att somna om när vi gick ner till skolan och skulle hämta Felicia, när vi kom hem så åkte vi två varv med bussen med pappa min… Sen hade Kari vaknat, så vi skrev shoppinglista och gjorde oss redo på att fara, väntade bara på att en skulle komma och kolla på lägenheten, sen stack vi, jag var så sugen på kebab idag, så blev kebabtallrik för mig, pizza för Felicia ocj kebabrulle för Kari till mat idag, jag och mina sug… 🙂 Nu är båda barnen nattade och jag njuter av en kopp kaffe… Imorrn blir det mamma träff igen, denna gång hos Mona och Siri, spännande… 🙂 Neä, nu måste jag lägga mig innan migränen blir ännu värre…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

