Emmis vardag


Helg…
22 september, 2012, 22:04
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv, Vänner

Jaa, det har ju blivit helg igen, dagarna bara flyger förbi… Igår på fm var jag och barnen på sjung gung…
image
Felicia med Saras Ebbe på sjung gung… 🙂
Sen vart det lek ute med grannarna efter lunchen, Felicia fick följa med dom in på em och även äta middag där, skönt att slippa moddags bråket säger jag bara… 🙂 Sen var det dax för mig och Sara att få lite egentid, jupps, träning stod på fredagsmys schemat… 🙂

image

Taggad till tusen efter två veckors vila, eller INTE, suget fanns inte, men jag MÅSTE komma igång igen…

image

Ni ser ju själv att det finns en hel del att arbeta bort, en del får jah nog finna mig i att det aldrig kommer försvinna, men skall försöka få så mycket fason som möjligt iaf… 🙂

image

Ljuset i mitt liv är min familj och mina vänner, detta ljus fick jag av en av världens bästa vän, finns inte många som du vännen, älskar dig…
image
Det bästa med hösten är väll ändå att man får tända massa ljus överallt, kan inte finnas nå underbarare… Idag har svärmor varit förbi en sväng och sagt hej typ, sen for dom vidare, vet inte om jag kanske skrämde iväg dom med att börja baka bullar, efter vaniljsbull bakning omgång två så vart der mat, sen bakade jag scones, nu skall jag ta och försöka mig på att göra hallongrottor någon dag också, men vart ju så katastrofalt misslyckat sist, men skall försöka en gång till iaf, är ju roligare att ha hembakat till dopet som det bara är två veckor kvar till nu, jag börjar bli lite små nervös, fast varför vet jag egentligen inte, men att stå framför alla dessa människor, neä, fy för det, vi är 30st fikande just nu, kan bli upp till 6st till, jaa, sen vi 3 också då, Casper fikar ju inte så… Neä, nu skall jag mysa med min största kärlek… Ta hand om varandra nu, man vet aldrig när man skiljs åt för gott…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

