Emmis vardag


Promenad…
24 september, 2012, 17:15
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Nöje, Träning, Vardagsliv

image

Igår tränade jag med Sara, men idag så kände jag mig intehelt hundra frisk, så jag och Casper har varit ut och gått mest hela dagen, gick först till Björkberg för att få Caspers mössa som mamma fixat till åt han, men vi gick för fort så hon hade inte kommit dit, så vi gi k för att möta henne, men hann ända hem till henne, sen gick vi till hennes jobb så jag fick ge Casper lite mat, sen gick jag till jobbet och hälsade på innan vi gick ner på stan, sen gick vi hem, Casper fick stanna hemma med Siv medans jag tog bilen och lämnade in den för att byta däck, sen gick jag och hämtade Felicia på lekis, då fick vi även med oss Ingrid hem, så vi gick hem och lekte lite ute, sen började Kari med maten och jag gick för att hämta bilen, sen när jag kom hem så var maten klar och slukades typ, var så gott med ugnspannkaka, länge sen vi åt det… 🙂 Nu slappar jag i soffan, blir inge träning ikväll som jag ville, eftersom jag inte känner mig helt hundra, sen tycker jag att jag rört på mig tillräckligt idag då det blev närmare 2mil jag gått i rask takt så klart… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

