Emmis vardag


25:e september…
25 september, 2012, 20:55
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv

Jaa, idag är det tisdag den 25:e september… Måste ju påminna mig själv, man blir rätt dagvild när man går hemma, sen har jag varit sjuk idag, så vi har varit inne hemma hela långa dagen jag och Casper, tror det var välbehövligt för mig, men trött som bara den för det, men det är väll febern som tar ut sin rätt… 😦 Imorrn skall jag till tandläkaren 10:15 om jag inte är sjuk då, men känns som jag börjar bli bättre, men skall hålla mig ifrån träning nu ett tag så jag blir ordentligt frisk, är så sjukt trött på att vara sjuk och inte få träna nu så jag nästan exploderar…

image

Men det är ju tur att jag har världens vackraste pojk som sällskap dessa dagar även om det skulle vara skönt att vara helt själv och bara sova typ…

image

Hmm, vad säger du mamma, vill inte du vara med mig?! Jodå, du och Felicia är ju det som gör livet värt att leva…
Så här skitig kan man bli när man äter spagetti och köttfärssås… 🙂

image

Sen har vi ju traskat en del i racern också, jo men vi har ju hunnit med rätt mycket, och myst en massa har vi också gjort…

image

Sen när Casper och Felicia var nattad så passade jag på att baka hallongrottor till dopet, det skulle bli 60st enligt receptet, så vi gjorde väll dom lite för små då, för fick prick 80st… 🙂 Självklart var jag super noga med hygien… Men nu hoppas jag att gästerna på dopet är fika sugna, för jag vill få lite plats i min frys igen och det får jag INTE nu kan jag lova, men blir bullar, hallongrottor, kolasnittar, winerlängder och tårta som är hem gjort, sen resten blir överraskning, för utom två sorters hemma gjord saft också då… 🙂 Neä, tror jag skall mysa ner mig i soffan nu faktiskt… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

