Emmis vardag


6 månader…
30 september, 2012, 18:03
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

 

Hmmm, vad finns där nere då tro…

 

 

Hej! Jag heter Casper och är världens sötaste lill spöke…

 

Goding ♥

 

Så jäkla charmig ju ♥

 

Hahahahahahaha 😛

 

Joooo

Thi hi…

Denna underbara kille blir 6månader idag, tänk vad fort tiden går, han har redan varit hos oss i ½år, men vart har tiden tagit vägen egentligen, har ju hänt så mycket nu på sistonde med han, han har ju lärt sig att snurra åt båda hållen, sen har han även lärt sig att sitta, min lilla juvel, han sitter ju dock inte så att jag sätter ner han och lämnar han sittandes, men han sitter bra länge själv… Så, vad kan denna underbara lilla prins då?

*sova hela nätterna

*äta mat 3ggr/dag

*rulla både från mage till rygg och rygg till mage

*greppa leksaker

*skratta och le

*sitta

*leka med fötterna

*Gå några steg när man håller i händerna

*m.m.m.m.m.m.m

Ja ja, jag läre väll inse då att han inte är någon nyfödd bebis längre, men han kommer alltid att vara min bebis, även Felicia för den delen… ♥

Vi firade Caspers 6 månaders dag med att gå till skogen och grilla korv med grannarna, knäppte dessa ½års kort, sen lånade vi hem Loke på bad och middag, han gick nyss hem och Felicia skall väll strax nattas, sen har det väll egentligen inte hänt så mycket mer, en lugn och skön söndag…

Nu skall jag nog själv hoppa in i duschen och få bort röklukten…

Appropå någonting helt annat så älskar jag min sambo över allt annat, han är far till mina barn och kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta, vi förlovade oss för snart 8 år sedan (17/12 -04) och nu när äntligen kan bära min förlovningsring igen, med stolthelt så känns allt så himla bra, det slår mig nu när jag ser den att vilken tur jag har som har hittat en så underbar man som jag får dela mitt liv med, som har valt att bli far till mina barn, som är världens bästa pappa och sambo, det finns ingen annan för mig, du är mitt allt, utan dig är jag inte hel… ♥♥♥

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

