Emmis vardag


Staden…
1 oktober, 2012, 18:41
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

Idag har jag och Casper gjort staden med denna otroligt söta skönhet… Ia-Li Klara (Norman/Westlin) har lånat bilderna från hennes mamma Sandras blogg

image

image

Så otroligt vacker liten näpen tjej, så sjukt söt alltså även fast hon är lik far sin… 🙂

image

Dessa snyggingar skall få pryda mina fötter på dopet, jaa, vid fler tillfällen också i höst/vinter… Sen shoppade jag även vyssanlull tassar till Caspers spjälsängen, så nu kan jag äntligen vagga min lilla prins som nu är väldigt kinkig, tror han håller på att få tänder då han får feber stup i kvarten, snorig och skiter illa, hoppas han blir frisk och kry till dopet i helgen iaf…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

