Emmis vardag


Måndag…
8 oktober, 2012, 17:57
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Shopping, Träning, Vardagsliv, Vänner

Idag är det måndag och ny vecka… 🙂 Jag och Casper tog våran vanliga morgon promenad imorse…

image

Sen gick vi ner på stan med sötnosen Joline och hennes mamma…

image

Casper har sovit rätt mycket idag, men jag klagar inte, det underlättar när han sover… 🙂

image

En mycket nöjd kille efter dagens shopping som resulterade i tripp trapp med bygel, dyna och bricka, vagnfäll, badstol, skötbädd, fin byxor, super fin one pice, 3st pyjamasar och badleksaker åt han… 🙂 Han har köpt det mesta själv för pengarna han gick i dop present… 🙂

image

Idag fick han inviga stolen och bada tillsammans med systern… Jag undrar vem som var stoltast, hon eller han… 🙂

image

Han tyckte det var jätte kul även fast det inte ser ut som, men han gillar verkligen inte blixten på min telefon… 🙂 Ikväll skall jag äntligen prova på att träna igen, tänkte inte ge gärnet, men kommer säkert bli så ändå, jag har ju så svårt att hålla igen, men är rädd för att om jag ger allt så blir jag sjuk igen… 😦 Aja, träna skall jag iaf, kan behövas efter denna dag, dock har jag varit ute på nästan hela dagen… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

