Emmis vardag


God morgon…
12 oktober, 2012, 08:30
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv

God morgon fredag… Vart är sovmornarna man kunde få förr? Det är ju dumt att sova längre än 5 tycker Casper, men jag hade blivit väldigt glad om klockan hade passerat 6 iaf, men skall inte klaga, för det är jag som aldrig lägger mig på kvällarna… 🙂

image

När man vaknar till denna fina himmel så är det inte lika jobbigt…

image

Never too small to rock… 🙂

image

Syskonmys framför barnkanalen… 🙂

image

Han som hatar att ligga på mage snurrar över till mage hela tiden och blir skitsur, han kam vända sig från mage till rygg också, men det gör han inte när han snurrar över själv utan då ligger han på mage ett tag, sen gallskriker tills någon vänder på han igen… 🙂

image

Jag har verkligen världens vackraste prinsessa, hon må vara trottsig och divig och fjortis aktig, men mitt hjärta kommer alltid klappa för dig, du gör det bara lite lättare för mig att inte pussa ihjäl dig när du är som värst, tack för det, du är den vackraste och bästa prinsessan i hela världen, och det är en ära att få vara fin mamma…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

