Emmis vardag


Godmorgon…
15 oktober, 2012, 09:01
Filed under: Bilder, Casper, Kari, Vardagsliv

image

Det gäller att ha tungan rätt i munnen när man rullar över på mage som man hatar… 🙂

image

Han är lika go och glad även fast han haft en natt from hell… Han brukar ju sova 18-6, men igår vaknade han 22 och vill inte somna om, han kokade upp, var verkligen stekhet, så kollade tempen och den visar 39,2’c, så han fick en alvedon och somnade om efter lite mamma mys då, sen vaknade han vid 1:30 igen och bara grinade, hade ju vaknat 4 gånger där emellan med nappinstoppning, men gjorde samma proccedur då, kollade temp som visade 39,7’c, så vart alvedon igen, men han bara grinade så jag ringde hem Kari så han kunde kanske hjälpa mig om han skulle fortsätta vara grinig, men inte en enda gång han vaknat förrän vid 7, kändes så hemskt då att jag ringt hem Kari, men jag höll på att bryta ihop själv, finns inge jobbigare än när bebisarna är otröstlig, när de är större kan dom ju säga vad det är för fel… Men men, blir en inne dag idag, kollade tempen nyss och nu låg den på bara 38,2’c, jag kan ju garantera att det är dessa satans jä*la tänderna, han plockar till och med ut nappen och biter på den, allt skall gnagas på, det jobbiga är att dom syns under tandköttet, men känns inte för femöre… 😦 Jag är ju sjukt trött just nu, men inte han, han tycker att vi skall vara vaken och busa, så vi gör väll som han vill då… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

