Emmis vardag


Helt OK…
16 oktober, 2012, 12:17
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Nöje, Vardagsliv

image

Tack snälla pappa för den fina Overallen jag fick av dig säger Casper… 🙂

image

Sitter och leker lite innan vi skall in… 🙂 Han är nu 67cm lång och väger 7380gr, sen har han ett huvudmått på 45cm… Alldeles perfekt liten kille som kunde det han borde kunna, sen att jag tydligen inte observerat min lilla prins så mycket var en annan femma, när hon frågade så vart det ja, eller neä, eller jo, så vi provade de flesta sakerna om han kunde… 🙂 Jag kände mig som en väldigt dålig mamma då, men å andra sidan så har jag ett barn till att ta hand om, och det är ju vissa saker som man tänker på, andra tänker man inte på när dom gör, som att flytta saker från ena handen till den andra, jag tänker ju inte ååå, nu kan han det utan det är ju liksom en sak som är självklar för mig att man kan… 🙂

image

Efter BVC for vi till mina fina vän Sandra och hennes urgulliga lilla Ia-Li…

image

image

Dom är ju så sjukt söta… Min kille ser ju så liten ut brevid henne, hon är ju så lång, det skiljer ju ändå 5månader lite drygt… Tack så mycket för fikat och pratstunden Sandra, det är så skönt att vara med dig och kunna prata om allt och ingenting och klockan bara flyger iväg… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

