Emmis vardag


Förlossnings skada…
17 oktober, 2012, 11:36
Filed under: Bilder, Nöje

image

Det var en som tipsade om detta inlägg och jag har läst det och blivit väldigt berörd, jag har själv inte råkat ut för det eller något liknande, sprack djupt när jag fick Felicia, så dom skjussade ner mig på op och sprack ytligt med Casper så jag syddes på sal… Men jag har alltid varit rädd för att råka ut för detta, tycker hon skriver det på ett sånt ärligt sett och vill att fler skall få ta del av det, har berättat om detta inlägg för många och ni som då är intresserad av att läsa det hittar det HÄR hoppas ni tycker det är lika intressant som jag tyckte, lider förstås med henne, samtidigt som jag glädja åt att jag sluppit uppleva detta och att det ändå har gått så pass bra för henne efteråt… 🙂

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag läste detta igår jag också, Så otroligt bra och ärligt skrivet. Och faktist min största skräck också.

Kommentar av sandra

Ja men hellst, snacka om att bjuda på sig själv… Jag läste det samma dag hon la ut det, tycker det är så klockrent skrivet på något vis, och eftersom jag berättat om det för så många så tycker jag dom kan få ta del av det själv… 🙂

Kommentar av emma8513




Kommentera

