Emmis vardag


Jag är ett mästerverk
28 oktober, 2012, 23:12
Filed under: Barn, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv

image

Casper hade mys med världens bästa moster Sara imorrse…

image

Idag har Felicia haft kör uppvisning på högliden med kören glädjegung, temat var jag är ett mästerverk… Det är så fint när dom sjunger så jag blir tårögd och får gåshud, barnsång måste vara der vackraste och mysigaste som finns… Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag tog med mig barnen ut och lekte nån timme efter lunch så dom skulle få lite friskluft och Kari skulle få sova… Det blev ingen träning igår, var för mysigt att vara hemma, och träningsvärken var inte heller den mysigaste… Så ikväll var det ett måste, träningavärken var ju allt annat än bättre, men så fort vi kom hem så skyndade jag mig in och bytte om och stack ner på ett 60min medel puls pass, var Sanna som ledde, hon har egentligen bara spinning, men har grymt härliga medelpass när hon väl har, men med min träningsvärk var det inte lika roligt med massa lår träning, men men, vi bjuder på att jag såg ut som ett kylskåp idag, hoppas jag är bättre i benen imorrn så jag orkar med Elisabeths 75min medelpass, det är ett av de bästa passen tycker jag… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

