Emmis vardag


Prinsessan…
1 november, 2012, 23:14
Filed under: Bilder, Felicia, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Tänk att min lilla prinsessa blir 6år imorrn, ofattbart vad fort tiden går, men hon var den som visade mig vad äkta, sann, ren kärlek är, så älskad från första stund, man trodde man visste vad kärlek var innan, men den kärlek man får till sitt barn är verkligen overkligt stark och att den är så enorm från första stund… När du kom min älskade dotter så började mitt liv, tack för att jag får vara din mamma…

image

Sen har Zabine gjort en så otroligt fin tårta till hennes barn kalas, jag beställde en sån åt henne och tror hon kommer bli tok nöjd, jag tycker den är sååå fin, längtar tills jag får smaka, om man vågar… Imorrn em är det vuxen/släkt kalas och på lördag blir det barnkalas, sen på kvällen skall jag och några brudar ut och äta middag, vi får se vart det bär sen, om det blir utgång eller hemgång… 🙂 Neä, nu skall jag ta och krypa ner i sängen så jag orkar med att ge frukost på säng imorrn bitti och ha kalas halva dagen… Natti natt allesammans…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

