Emmis vardag


Uppdatering…
7 november, 2012, 10:55
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

Nu var det ett tag sen igen, men vi har inte gjort så mycket då Casper sovit så värdelöst på nätterna så har jag varit så sjukt trött…

image

Men i måndags fick han premiär sitta kundvagn på Öb när vi köpte fler flyttkartonger, min stora killen satt ju riktigt bra… 🙂 Igår var vi på utvecklings samtal med Felicia och hon var så duktig så sa dom, där emot hade hon myror i brallan och kunde inte sitta still under själva samtalet, men men, det är kul att se hur andra upfattar sitt barns utveckling… 🙂
Sen på em kvällen följde jag med Sara på stan och kollade på farsdags present åt våra respektive, passade även på att köpa julklapp till Felicia… Sen tog vi en lång skön fika på waynes, så underbart att sitta och fika helt barnfritt, sen med detta trevliga sällskap gör ju inte saken sämre… Jag älskar verkligen mina barn, dom är allt för mig, men att få vara ifrån dom ibland gör mig till en bättre mamma, då får jag samla på mig energi och bara vara Emma ett tag… Det hade ju aldrig varit möjligt om inte min älskade sambo kunde vara hemma med dom själv, men det är inge problem för han, är så lycklig över att han är min och far till mina barn… 🙂

image

Dax att införskaffa ny vinterjacka kanske när Casper också får plats under den när han sitter i bärselen… 🙂

image

image

Han som håller mig vaken om nätterna, men få hoppas det går över snart och att han börjar sova hela nätterna igen… 🙂

image

Tur det finns kaffe säger jag bara, det är så vi tar oss igenom dagarna, kaffe, kaffe och lite mer kaffe… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

