Emmis vardag


Fredag…
9 november, 2012, 23:04
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Idag har vi som sagt varit hos Malin i Igge och myst, alltid lika trevligt om ni frågar mig, jag och Casper skall dit på tisdag igen och uppvakta Agnes som blir 1år då… 🙂

image

Rensningen här hemma fortsätter, imorrn kommer Daniella och hämtar Felicias sängen som hon köpt av oss, så detta är Felicias sovplats tills vi flyttar… 🙂

image

image

Min lilla tjej har varit på sitt livs första Disco ikväll på Sandvalla skolan, här är vi på väg ner, Casper fick åka vagnen vi lånat av Malin och troligtvis kommer köpa av henne, han trivdes jätte bra i den, men det kommer bli en stads vagn bara, kommer ha den andra kvar för längre promenader, men den kommer bli perfekt för att ha till snabb ärenden på stan…

image

Efter vi hade lämnat av Felicia på discot så gick jag och mina killar hem och poade på, sen kröp jag och min minsta älskling ner i badet medans Kari gick ner och hämta hem fröken… Sen myste jag och sessan lite innan hon BER mig om att få gå och sova och det har ALDRIG hänt förut, så då måste hon ha varit trött… 🙂
Nu är även jag slut, så tror jag också för kväller, natti natt allesammans…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

