Emmis vardag


Hem…
3 december, 2012, 20:57
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

Idag skruvade vi upp de sista sakerna på väggarna, så nu har vi ett riktigt hem igen, på fm kom Mia och Sara och fikade, sen vid lunch kom Sandra förbi och hjälpte mig sätta upp speglarna i barnens sovrum medans Kari hämtade hem Felicia och Ingrid från 6-års, sen lekte barnen lite ute och Kari gick och la sig och sov eftersom han skall jobba i natt igen, skönt och haft han hemma så här länge, men samtidigt skönt att komma tillbaka till vardags rutinerna igen… Jag lagade mat medans han sov, så lagomt till Felicia och Ingrid ätit klart så vaknade han och åt med mig, sen lekte tjejerna lite mer inne innan dom gick ut igen, då passade jag på att gå ner till Maxi och skulle köpa en ny ljusstake, men var denna otroligt snygga stjärna istället…

image

Så nu har vi ruggigt fin belysning i vardags rummet… 🙂 Jag längtar nu som en tok till på torsdag då jag får träffa alla mammorna igen, känns som evigheter sedan då det varit både det ena och det andra… 🙂 Men nu tänker vi komma in i gängorna igen… 🙂 Imorrn blir det bak med Sandra tror jag, både lussebullar och lussekatter tror jag står på schemat… 🙂 Sen blir det babyrytmik på onsdag igen… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

