Emmis vardag


Bakdag..
4 december, 2012, 18:31
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Idag har jag haft en riktig bakdag, bakat en sats saffransbullar och två satser lussekatter, dom blev tok goda, så nu myser jag på golvet med lill hjärtat medans Felicia leker med Oskar och Kari lagar mat… 🙂 Sen blir det en promenad med Sara, skönt att få lite frisk luft nu när man varit inne en hel dag… 🙂 Jag trivs oförskämt bra i nya lägenheten, så frågan är om vi någonsin kommer köpa hus, detta känns ju nästan som ett eget hus… 🙂 Sen blir det ju mamma fika här på torsdag, så då har jag nå gott att bjuda på också då… 🙂 Neä, nu tror jag maten är klar… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

