Emmis vardag


Onsdag…
6 december, 2012, 00:09
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

Hunnit med mycket idag, först var vi ju på babyrytmik, sen efter jag hämtat Felicia så åkte jag hem för att lämna av barnen och åka och handla…

image

Nu är två stycken köttfärs pajer klar som lunch tills imorrn…

image

Köpte bland annat matta till hallen på JP… 🙂

image

Även en jätte snygg overall åt Casper på Maxi, den är sååå fin… 🙂

image

Nu sitter jag och avnjuter gott kvällsfika i soffan efter en hektisk dag, Felicia var på kören också, men urgulliga Anna var snäll och skjussade hem henne, så jag for bara och lämnade av så jag kunde åka hem och göra pajerna… 🙂 Stort tack för hjälpen… 🙂 Jag har sagt det förr och säger det igen, jag trivs sååå bra i nya lgh, vitt vitt vitt typ överallt, helt i min smak… 🙂 Men snart ropar sängen på mig, trött som få efter denna aktiva dag, älskar på sätt och vis dessa dagar som går i ett och tack så mycket mamma för den fin fina inflyttnings presenten, den kommer verkligen till användning nästa helg då vi skall vara helt barnfria fre-lör och fira att vi varit förlovad i 8år, shit vad tiden går fort alltså… Men kärleken är den samma om inte ännu starkare efter våra två underbara barn också… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

