Emmis vardag


Sessan…
14 december, 2012, 15:19
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Idag kom kortena på den vackraste sessa jag beskådat, tänk vad jag älskar henne och att hon är mitt kött och blod, såå vacker och vad snabbt man fick bilderna, var ju inte alls länge sen jag beställde… 🙂 Nu skall vi åka och lämna sessan och prinsen hos mamma, sen skall jag och älsklingen ha barnfri dag, såå mysigt vi kommer ja, äta gott och gå på bio, kan det bli bättre?! Tänk att på måndag har vi varit förlovade i 8år, sinnes vad fort tiden går, men det har varit 8 helt underbara år, visst har vi haft toppar och dalar som alla andra, men det är bara sunt i ett förhållande anser jag… Neä, lämna barn var det… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

