Emmis vardag


Dan före doppar dan…
24 december, 2012, 01:07
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv

image

Mina älskade barn badade tidigare idag för att vara fina tills imorrn då tomten kommer…

image

Den lilla mannen i mitt liv…
Klapparna står fint och väntar på att bli öppnad imorrn… 🙂 Jag och älsklingen kollar på Maria Vern så här dan före dopppar dan, tänkas att det är julafton imorrn redan, tycker det nyss var det och lill hjärtat låg i magen och grodde sig stor, tänkas att mitt lilla pyre snart blir 9 månader… Tider går verkligen fort, för fort om ni frågar mig, önskar det fanns en tidsmaskin så man kunde stoppa tiden och hinna mysa LITE mer, dagarna känns liksom för korta, man vaknar, äter, städar, tvättar, diskar och allt annat som hör vardagen till, sedan är det liksom dax att sova igen för barnen… Jag minns så väl när jag var liten och man hade nedräkning fram till jul, det kändes som 100år dessa 24 dagar, men nu som vuxen med två små barn så känns det som att det är 4 dagar typ dessa 24, konstigt det där…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

