Emmis vardag


Annan dag jul…
26 december, 2012, 21:31
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Träning, Vardagsliv

image

Felicia är hos mamma, hon har mormor dag, så efter vi lämnat av henne där så åkte jag och älsklingen och köpte en snösläde, så nu kan vi skotta ordentligt igen utan att behöva låna grannens, vi har ju bara haft en snöraka förut, men nu kommer det gå mycket snabbare att skotta… 🙂 När vi kom hem stack jag ner och träna, vart 50 min gym och 70 min gympa direkt efter… Det känns att man lever om man säger så… 🙂 Vart bara hem och duscha så vart det middag, sen gick jag ut och bytte bilstolen Caspers, så nu är han kanske riktig stor kille, men enda anledningen till det är att det är så trångt med bälterna att få fast han med alla vinterkläder man måste ha så här års… Sen gick jag och älskligen ut på en promenad och nu skall vi nog komma på film, mysigt med bara ett barn hemma ibland… 🙂 Hoppas ni har haft en lika bra jul och fortsättning som vi haft…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

