Emmis vardag


Asus transformer TF700T
12 januari, 2013, 11:43
Filed under: Bilder, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Testar att blogga från min nya pekdator so jag fick av min älskling i födelsedags present, jaa, en för tidig sådan, men ändå, TACK så super duper mycket älskling, det var n Asus transformer TF700T, måste säga att jag är sjukt impad av kamera kvaliteten, blir väldigt bra skärpa på bilderna, denna bild är helt oredigerad…. Jag har då världens bästa sambo, sen fick jag ju även docka (tangentbord) till och sleeve (fodral), kan inte vara mer tacksam, så nu hoppas vi det blir fler inlägg från bloggen… 🙂

image

Tack så oerhört mycket världens bästa och underbaraste sambo, tack, tack, tack… Älskar dig…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

