Emmis vardag


Bloggtorka..
16 januari, 2013, 11:59
Filed under: Bebisar, Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar, Nöje, Vardagsliv

image

Dessa underbara och super fina tulpaner fick jag av min fina vän Sara för att jag knäppte kort på söta lilla Ebbe…

image

image

Men nu har jag tagit en paus frånredigerandet av bilderna… Naken blderna blev klar igår och blev dom inte bra så säg…

image

Jordens sötaste lill kille om jag själv får säga det, men när man ser bilderna på Ebbe så är han nästan jämlik, är såå nöjd med vissa av bilderna… 🙂

image

Sämre kan man ha det, jag packade in mig själv och barnen i bilen och for till syrran i Delsbo, snön vräker ner, Casper ligger ute och sover i vagnen ch jag läser lite bloggar och har mig med utsikt över vackra dellen… 🙂 Jaa, bloggen har ju stått still ett tag, men har haft så mycket att göra, sen har jag suttit och redigerat en massa, men snart så är jag kanske tillbaka igen… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

